Polub nas na Facebooku
Czytasz: Zatroszcz się o swoje zdrowie, tak na serio i dodaj do kalendarza "Dzień na U"! 
menu
Polub nas na Facebooku

Zatroszcz się o swoje zdrowie, tak na serio i dodaj do kalendarza "Dzień na U"! 

Kobiece piersi

Fot: 2HotBrazil / gettyimages.com

Unikanie badań USG przez kobiety często wynika z braku czasu. Kampania dzień na U ma na celu uświadomić kobietom, że raz w roku potrzebują wziąć dzień na U i zaplanować swój czas tak, by odłożyć codzienne obowiązki i pójść na badanie USG.

Kampanię promuje emocjonalny spot z udziałem Justyny Święs. Ten film pokazuje, że myśląc o sobie, dla siebie, jesteśmy w stanie odłożyć ważne sprawy i znaleźć czas na badanie. Film można obejrzeć na stronie www.dziennau.pl, w mediach społecznościowych oraz w serwisie Onet, Medonet oraz Ofeminin będącymi partnerami akcji, jak również na antenie kanałów TVN Style oraz Discovery Life, które są partnerami medialnymi.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social mediach. Znane gwiazdy i influencerki, jak Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, na jeden dzień nie były aktywne na swoich kanałach social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne, jak własne zdrowie. Inicjatywa spotkała się z ogromnym zaangażowaniem gwiazd TVN Style i Discovery Life: Agata Młynarska, Magda Mołek, Magda Socha, Kasia Baran, Kinga Zawodnik, Anna Galińska, Anna Orska, Marzena Jarczak jednogłośnie zachęciły do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Dodatkowo we współpracy More Than Real postał U-filtr, za pomocą którego można zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku i Instagramie. W ramach niestandardowych działań wspierających akcję, 15 października program Dzień Dobry TVN rozpoczął się bez prowadzącej Gosi Ohme. Prezenterka postanowiła tego dnia zrobić coś dla siebie i udać się na badania.

W ramach kampanii Dzień na U, AVON dofinansował rekordową liczbę 10 tysięcy badań USG piersi. Można z nich skorzystać w Gabinetach USG z Różową Wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce. Na stronie dziennau.pl można znaleźć adresy wszystkich placówek biorących udział w akcji. Na badanie zapisać się można telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Zapisy ruszają 15 października, a partnerem akcji Gabinety z Różową Wstążką jest Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.

Za strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja DDB Warszawa. Za produkcję video contentu odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Orka, a udźwiękowieniem Studio Cafe Ole. Sesja zdjęciowa zrealizowana została ze studiem Shootme, a za stylizację gwiazd odpowiada Hartwig Fashion Department. Development strony dziennau.pl wykonało Happy Endians. Za animacje Dzień na U odpowiada Studio Dumbar. Projekt technologicznie wspiera Avalon by Devoteam, Premier Partner Google Cloud i Salesforce, dostawca rozwiązań chmurowych w Europie i Azji. Za komunikację PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada Garden of Words. Kampanię wspiera również LifeTube. Partnerem medialnym akcji jest TVN Style oraz Discovery Life. Kampanie wspiera w Internecie wiele portali - Mediafam, Sataku, spot zobaczyć można do końca października w 377 kinach sieci Cinema City w całej Polsce, Zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Rocket.

Kampania Dzień na U

Fot: materiały prasowe

Czy artykuł okazał się pomocny?
Tak Nie
96
12
Polecamy
Wygraj z rakiem piersi!
Wszystko, co musisz wiedzieć o chorobie znajdziesz na kanale Discovery Life!
Wygraj z rakiem piersi! Wszystko, co musisz wiedzieć o chorobie znajdziesz na kanale Discovery Life! TVN zdrowie
Jak dba o siebie Marzena Jarczak prowadząca program Świeże kosmetyki?
Jak dba o siebie Marzena Jarczak prowadząca program Świeże kosmetyki? TVN zdrowie
Niezwykły gest prawdziwych mężczyzn.
Jak wspierają pacjentki dotknięte rakiem piersi? 
Niezwykły gest prawdziwych mężczyzn. Jak wspierają pacjentki dotknięte rakiem piersi?  Dzień Dobry TVN
Raperzy chcą zebrać milion złotych na walkę z koronawirusem.
Do Hot16Challenge2 dołączyli już Taco Hemingway, Mata, a nawet Norbi
Raperzy chcą zebrać milion złotych na walkę z koronawirusem. Do Hot16Challenge2 dołączyli już Taco Hemingway, Mata, a nawet Norbi Dzień Dobry TVN
Komentarze (1)
Magda
Wszystko niby super ale jak zwykle Szczecin pominięto. Fajnie ze moga sie przebadać celebrytki z Warszawki. Najblizszy punkt mamy w Pile 147 km od Szczecina. Brawo.
Czytaj całość
Nie przegap
Współcześni seniorzy są w lepszej kondycji, niż ich rówieśnicy z lat 90. - donoszą fińscy naukowcy
Współcześni seniorzy są w lepszej kondycji, niż ich rówieśnicy z lat 90. - donoszą fińscy naukowcy
Poziom cukru we krwi - o jakiej porze dnia go mierzyć i jak odczytywać wyniki?
Poziom cukru we krwi - o jakiej porze dnia go mierzyć i jak odczytywać wyniki?
Ponad połowa Polaków uważa, że noszenie maseczek szkodzi zdrowiu - wynika z nowego sondażu CBOS
Ponad połowa Polaków uważa, że noszenie maseczek szkodzi zdrowiu - wynika z nowego sondażu CBOS
Kryzysy psychiczne nastolatków. Jak rozpoznać, że dziecko ma problemy i gdzie szukać pomocy
Kryzysy psychiczne nastolatków. Jak rozpoznać, że dziecko ma problemy i gdzie szukać pomocy
Para z e-papierosów jest tak samo groźna, jak dym ze zwykłych papierosów
Para z e-papierosów jest tak samo groźna, jak dym ze zwykłych papierosów
Zdrowa dieta jest ważniejsza, niż szczupła sylwetka - dowodzą najnowsze badania
Zdrowa dieta jest ważniejsza, niż szczupła sylwetka - dowodzą najnowsze badania